Äntligen hemma

Idag har jag försovit mig. Men bara sådär superlite så att jag inte hann göra allt i den takten som jag vill men i tid kom jag i af. Å gud så jobbig dag vi har haft idag!! Så himla mycket folk å ja jag är totalt död! Visserligen har jag "bara" stått å gjort drickor och skrikit på folk men dem fattar ju ingenting så fick stå å skrika konstant i flera timmar å de tar på krafterna vill jag lova.

Men nu är jag hemma å ska hoppa in i duschen å köra en massa peeling efter värmen på jobbet - det behövs! Sedan åker jag ut på landet =D med andra ord, Djurö! Ska bli såå mys å trevlans =) Vad gör ni denna fredagkväll? Näst sista fredagen på detta år kan jag ju meddela er om också ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

jag bor i härjedalen, vemdalen ända lanskapet utan en stad.. närmsta stad är östersund och där ska jag föda:p ja blir de så hos oss vet jag inte vart vi får föda.. har inte kollat upp de...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback