Bad Day

Åå gud så jag hatar mina sömnlösa nätter och sovlånga morgnar! Inget jobb idag heller börjar få riktig ångest!

Nu tänkte jag messa Matilda, Springa genom duschen, mascara mina ögonfransar och sedan sätta mig på en buss! Under bussresan som varar i ca 7 minuter så ska jag messa till Maria som jobbar där jag jobbar å fråga fall jag får jobba imorgon samt vilka tider. Tänkte även kolla fall hon ska jobba och be henne ringa å väcka mig 1,5 timme innan jag börjar då jag alltid tycks somna om!

Sedan ska jag sms:a vår 1 assistens som har hand om schemat och fråga fall jag får jobba i helgen. Isåfall blir det till att jobba tors-sön sedan mån-fre som vanligt men jag jobbar ju bara ca 6 -7 timmar om dagen så det ska nog gå dunderbra! Jag är trött på att gå hemma å göra absolut ingenting och sova bort mina dagar.

Vad gör ni idag? =) PUSS

Kommentarer
Postat av: Michaela

sömntuta!!

Postat av: Toby Hagberg

Jaaa precis vad jag tänkte hahaah=D

2008-12-10 @ 19:36:02
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback