Bebibus <3

Såhär söt var min bror i sina unga år! åå gullunge, älskar bilden så jäkla klockren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, jag mår bra ska jag väl säga, min graviditet har vart toppen! Fast nu på slutet har jag haft en jäkla halsbränna och en hel del foglossning... Men jag ska väl inte klaga. Fast jag är rätt trött på att alla kläder är för små och att känna mej så jäkla fet och otymplig, jag vill kunna använda fina klänningar och grejer nu precis som innan. :) Men det är värt det, jag kommer att vara så stolt när lill*n tittar ut. :) Hur är det själv. Kram

2008-12-17 @ 20:33:46
Postat av: Sanna

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg =) snällt va?!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!

2008-12-17 @ 20:35:01
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det förstår jag. :) Själv så har jag inte mått illa alls så jag ska inte klaga. :) Men ryggen därimot har jag haft riktiga problem med, så jag förstår dej! jag är lite nyfiken, du behöver absolut inte svra om du inte vill, för jag har verkligen ingeting med din graviditet att göra, men hur kommer det sej att du är "ensam", vart är pappan till barnet? :) Och hur klarar du dej helt på egen hand, det måste vara rätt kämpigt...

2008-12-17 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback