Ibland kan man undra =)

Jag skulle nog bli världens bästa hemmafru! Men inget jag planerar i af =P haha blir ju galen av att gå hemma =) Men på måndag är det jobb. Å vad det ska bli skönt - konstigt nog eftersom att jag jobbar på mcdonalds? ..

Nåja fixade mammas byrå var en himlans massa hammrande och fixande men nu ären klar! (ser ni att jag även står för "man" göra grejjerna också!) Vek om alla kläder och gjorde lite ordning å reda på sakerna. Så nu när hon kommer hem så är allting fixat och hon behöver inte göra någonting. Tvätten är även den klar snart så då ska det bara hängas. Å så var disken klar. Tänkte ta en sväng med dammsugaren som jag visserligen bad min bror göra inatt men han var nog lagom bakis idag å jag vill ha det gjort haha =D

Sen tänkte jag hoppa in i duschen för att sedan sminka mig =) Brukar inte använda mer än mascara och någon ögonskugga som ser naturlig ut men idag blir det nog lite mer. Var ju längesen och ibland kan det vara kul att göra sig lite extra fin! Tänkte även försöka fota mig själv lite då jag knappt har några bra bilder .. men den fronten är jag inte heller så bra på så haha får se hur jag lyckas =D


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Eftersom jag inte bor i Sthlm något mera så vet jag inte riktigt var i sthlm dom säljer chinos! Men däremot gjorde jag en sökning på google.se och skrev chinos och hittade massor med butiker som har! Så gå till google och sök på chinos! ;)



Kram!

Postat av: Toby Hagberg

Jajjamen :) Bor i Luleå!

Jag hittade en sida som hette chinos.se men jag tror att det kanske var mest chinos för killar! Men inte säker! Kolla in den =D

2008-12-05 @ 19:28:33
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback