Idag har jag varit på utflykt!

Nu har jag hunnit tvätta ytterligare en maskin m. tvätt, diskat samt varit på äventyr med söta flickor!

Blev lite längre än Apoteket som var planerat vi åkte även förbi någon fiskebutik och systemet där alla vakter som i vanliga fall verkligen brukar titta ut mig inte brydde sig nånting nu. Iförsig inte så konstigt men ändå lite kalla blickar kunde jag väl ändå fått så att det kändes lite som vanligt (A)

Men nu ska jag iväg igen =) Till mammas vän med spel trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh såg det innan :D..så bra..man längtar ännu mer :d

Postat av: Fia

Hey hun! Long time no see. Whats up?



Inte meningen att skriva på engelska. Hah

2008-12-30 @ 19:45:12
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback