Nyårsstress

Blev inget jobba för mig idag heller. Men tror att jag behöver vila lite. Eller behöver jag ju alltid så jag är nog bara lat egentligen .. men men!

Idag har jag massor ärenden att fixa. Ska på apoteket å mamma sen ringa till bredbandsbolaget, posten, game girl(där mitt nintendo kommer ifrån det var transportskadat så) sedan måste jag posta gamla anställningsbevis till försäkringskassan och sedan ringa dem också vilket brukar ta lååång tid!

Men där tror jag faktiskt min lista slutar =P Ska med mamma å spela lite spel å kort med hennes vänner däremot ikväll ska se fall Maria vill haka på också så blir åldern lite föryngrad haha (A) Men annars är de trevliga så =)

Å imorgon är det nyår! Måste köpa strumpbyxor tills dess men de är nog allt? Eller glitter ska självklart inskaffas också! Men annars är ju klänning och skor klara. Smycken är bara trolla fram (A) har i af ett jättefint halsband som jag fick från Maria i julklapp.

Men nu ska jag nog slappa vidare lite i soffan innan jag beger mig till Apoteket =) Vad gör ni idag? Stressar till systemet i sista sekund å inskaffar er en massa? =D så skönt att slippa det där iår! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback