Så var julfirandet över!

Nu är julen över för min del i af. Haft en grymt mysig jul måste jag säga med en himla massa julmat och trevligt sällskap. Var hos Morbrorn igår borta i Gnesta och det ända som saknades var min bror som hade tunering nu imorse och eftersom att det skulle bli sent igår så var han tvungen att stanna i sängen för att vara något pigg till matcherna!

Glömde kameran hemma igår så har dock bara två mobilkamerabilder att bjuda på som är väldans mörka men ack så jag garva hahaha! Nästa år lovar jag att inte glömma kameran så får ni se min schnygga tomte-morbror!




Nu återstår endast nyårskaoset som planeras börja hemma hos Eleonor med nyårsmiddag för att sedan följas av till Nacka - Orminge på nyårsfest! Trevlans trevlans. Mamma är inte det minsta orolig för detta nyår då min dricka kommer bestå utav Pommac haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback