Shopping de la Ikea!

åå så budget det vart! 200 spänn för alltihopa :| Gisses vad man kan tjäna på att kirra saker från Ikea! Hittade en skötbädd där jag även köpte en grej liknande en filt som man lägger barnet på så att det inte ska kännas lika plastigt sedan så utsmyckar det lite å gör den hela fin fin =D Köpte även en kudde och en filt till vagnen men filten får vi se om den används den var så himla stor =P men fryser min lilla sötnos så kommer jag använda filten men än så länge får den ligga i korgen under vagnen =D

Köpte även två stora julgranskulor som hänger fint i vardagsrumsfönstret! å så snören till det samt en sladd till min brors lampa.


Lite fint blev det väl? =D sådär halvslarvigt upphängt


"Filten" att ha på skötbädden. Den var faktiskt tillochmed till för det haha! Kanske så jag fick idén?


Fodralet till kudden byts kanske ut sen men jag älskar det verkligen! Det är min brors från när han var liten förstå då hur gammalt de är haha =) men så himla sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback