Shopping till älsk

Hade helt bestämt mig för att inte köpa en overall till min lilla bebbe men hittade en nu som inte verkar vara för varm å så är den sådär jätte söt också! Sen skulle jag även beställa hem en julklapp till mamma så då kunde jag likagärna passa på när jag ändå behöver betala frakt!


Den är från HM och jag betalar endast 200kr. Nästa år hoppas jag verkligen att United colors of benetton får in någon liknande än vad de har nu då min bebbe kommer behöva någon varmare och den därifrån är verkligen SÅ söt! Men i år så får denna duga, vad tycker ni? =) Köpte även lite strumpor och ett par bomullsbyxor i en blå nyans.

Kommentarer
Postat av: anna

den va söt,jag har fått avrådan att köpa en overall till min lill* för att första månaden är man inte så jätte mye ute... sägs de.. så jag tänkte köpa en "overallpåse" som den kan växa i men som jag ändå kan använda om jag vill gå ut.... hoppas du haft en trevlig dag.

//anna

Postat av: sandra

den var jätte fin :D

2008-12-24 @ 10:47:24
URL: http://saandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback