Snöblandatregn förgyllde inte min dag i af!

Blev nästan som planerat idag dock lite framflyttat bara (A) Jag intog sängen igen efter bloggen då jag inte skulle möta Matilda förän middagstid. Så mötte henne så gick vi till Max dagis och hämtade honom å GUD så stor han blivit :| helt sjukt vad barn växer! Men lika söt var han som vanligt ändå =)) Efter det blev det Farsta och middag på mcdonalds trevligt trevligt =))

Och nu sitter jag här och försöker fördriva tiden frammåt å göra så att klockan blir Insider tid! Då ska jag sitta som bänkad framför tv:n och som vanligt beundra Aschberg!

Vad gör ni ikväll, onsdag - lilllördag, utgång kanske? Drick gärna ett glas gott vitt vin för mig och någon stor stark!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Gay life in style

Haha typ. :D

Postat av: Gay life in style

Tycker det är posetivt att läsa bloggar som visa kläder för man hittar så mycket som man annars aldrig skulle hittat. :)

2008-12-11 @ 21:44:11
URL: http://gaystyle.blogg.se/
Postat av: Gay life in style

Äh, bara köpa på nu. :D

2008-12-11 @ 22:12:13
URL: http://gaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback