Stressig morgon och middag på Ikea!

Heeeeej =D
Glad idag? Nja min dag började surt då tunnelbanan krånglade vilket gjorde att jag missade bussen. Väl på nästa buss så stannar han inte vid min hållplats så jag är tvungen att gå :| gud så arg jag blev å tur för honom att det är nära ändå!! BLÄ FÖR SL! !!!!!

Nåja nu är dagen i af bättre det gick bra å jobba förutom lite kramper å hugg i revbenen men sånt man får ta lixom ;) Sedan mötte jag söta jossan i slussen å vi tog sällskapis hem! Nu är jag äntligen hemma å ska snabbt in i duschen sedan snabbt få på mig kläder å äta någon liten macka sedan blir det Ikea för oss =))

Jossan visar sin bästa sida!

Vad gör ni idag? PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, jag heter också Emelie, är 19 år och väntar barn. :) Haha, nördigt att srkiva det, men det var lite komiskt! :) Fast jag har bara 10 dagar kvar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback