Trötter

Har legat å sovit typ 2 timmar nu under dagen så missade både Las Vegas och Unga Mödrar inte bra! Men men var dunderskönt att sova i af =) Imorgon är det ju jobba igen fast bara 9 - 15 som vanligt vilket ska bli dunderskönt kändes som denna "långa" dag aldrig skulle ta slut =P

Tänkte även ta mig till läkaren snart igen å fråga om han kan sjukskriva mig 25/50% då jag känner att det börjar bli riktigt jobbigt att jobba så långa pass men mer om det sen =)

Nu är det ju Ugly betty på tv så tänkte glo på det och äta lite food snart också! vad gör ni ikväll?



Detta gjorde jag igår. Det är Clementinklyftor (avskalade) med kanel och sirap som sedan fick spendera en tid i ugnen så att sirapen blev sådär seg. Till det hade jag vanlijvisp å gud så gott det var =) Tackar konsum för receptet ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback