all night long


image242
God natt kanske man ska börja med såhär på nästintill nattkvisten? Är ganska sliten eller min hjärna är väldigt sliten! har inte tänkt så här mycket någonsin. Så jag tänkte faktiskt inta sängen för att försöka sova =D

Imorgon blir jag blond! Känns lite nervöst då jag ska klippa mig också hihi men ni får se resultatet så fort som möjligt =D ska bara kirra hem min kamera eller låna någon annans :D Efter de ska jag träffa en vän och kolla på "P.S. I love you" ska bli trevlans. Lördag är väl jobbet sen utgång =D kan man längta mer än jag?.. Har inte partat på för länge så ska bli hur kul som helst plus att Eleonor ska med och det var senast 2006 som vi riktigt festa så stockholms gator är inte säkra på lördag ;) hihi


image243







Blond oktober och mörk tagen i November

KRAMAR




Kommentarer
Postat av: lisette

imorgon blir de pary men hmm, när ska vi vara hos dig?

Postat av: T`

det hade jag :)
hoppas du får en bra lördag:)

2008-03-01 @ 14:06:35
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback