Frustrerad =D

Hejsan!

Kom hem för någon timme sedan? eller.. nja något liknande i af :) Har som sagt jobbat och lika kul som vanligt! trivs faktiskt otroligt bra med folket där grymt trevliga. Ska väl snart ställa mig i duschen så att jag kan börja fixa mig lite .. ska till Jessica och bara ha allmänt mys med lite vänner. Jobbar ju 11,30 - 19,00 imorgon så tänkte för en gångs skull vara pigg på jobbet hehe! Efter jobbet så har thomas styrt fest :) ska bli dunderkul faktikst :) Ska dit med en massa gammalt donken folk som jag inte träffat på evigheter, eller nja linda och ronja i af ((A) hehe sen kommer ju Camilla med samt eventuellt lisette och michamela!!

Nej kanske borde röra mig till duschen? så att ja gkommer iväg menar jag :) hihi !!

Hoppas att ni får en lyckad fredag :)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback