Ge mig sommar nu!

Heej alla!

Hoppas att ni haft en trevlig dag, har i af jag! Började med bowling tillsammans med eleonor. Efter det var de en stor stark på närkrogen MUMS :) Och dagen blev desto bättre! Käk och en massa vin, sprit och öl tsm med Jessica Juttan och Lizzan! Såå mys :) har snackat haha kanske även för mkt ? nej då :D kan inte bli för mkt av sådant! där emot att min mormor kom hit mitt i allt? haha :)) lite halv kul! men hon förstår ju ändå inte vad det står på flarrorna så :p ingen skada skedd!

Annars i övrigt vill jag ut!! haha vill verkligen någonstans och parta samt FLÖRTA gärnet. Jag menar jag är singel jag ska ju fan njuuuuta ;)

Nej nu blir de nog att försöka plugga har ju en massa jobb att sköta imorgon och på tal om jobb har jag plugg att göra därifrån också hehe! Sen blir det till att sova så jag kommer upp! Vad som händer imorgon är väl ett litet frågetecken men lutar åt en bärs kväll hos min väninna jessica =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: mysigt :) helgen blir lugn och ska nog träffa kompisar, du själv??

Postat av: Soffie

Hoppas din dag har varit bra och här är en till som längtar till sommaren:O)

2008-02-14 @ 23:13:11
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: nice, sportlov vecka 9 också elr ? :D

2008-02-14 @ 23:19:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback