God morgon =D

Är på hyffsat humör denna morgon faktikst :) vaknade för första gången på länge av första larmet och gick kvickt upp ur sängen! Har nyligen duschat och gjort mig lite choklad kaffe samt havremackor. Se där blev tillochmed frulle för min del ;)

Ska väl ta mig iväg till skolan om en sådär 40 minuter så jag har tid nog att slöa nu. Älskar att ta det lugnt på morgonen och inte behöva stressa.

Vad gör ni sötnosar idag då? någon mer rolig dag än min som kommer bestå av skola sedan plugg?..

Fan snart studenten SÅ SJUKT EFTERLÄNGTAD!!! Sen ska jag jobba mån - fre visserligen haha men kommer ju ha semester både för italien, gotland samt göteborg =) sen blir de till att ta tjänsteledigt och först dra en sista minuten med några flickor, fira mickans 20 års dag, umgås massor med mamsen samt USA =D <3

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag tar det oxå gärna det lugnt på morgonen. Nu blev jag nyfiken. Vad ska du göra i USA? Vår son 17 år ska läsa på high school nästa läsår. Han längtar som en galning. Som mamma känns det mer än oroligt. Han kommer att vara borta 10 månader. Det är LÅNG tid. Fast jag vet hur bra det är att behöva stå på egna ben. När jag var 22 var jag au-pair i Australien och det var SÅ kul och lärorikt.

Postat av: Fia

Åhnej, nästa helg är ju sista träningarna inför DM... Men på sportlovet KANSKE jag kan ifall vi inte ska ha träning då ^^

2008-02-18 @ 13:19:01
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback