God natt =D

Hejsan!

Har idag haft en trevlig dag. Började med jobb lite segt men vilket jobb är inte de? de är ju pengar i af ;) hihi! Måste tänka positivt annars går det aldrig =D

Efter det åkte jag hem till Eleonor med Michamela, grymt trevligt! Fast de har vi ju alltid tsm så ;) hihi Hade verkligen lust att gå ut när sms efter sms kom in och lydde med utkväll men som sagt hade ändå inte varit på humör för någon alkohol under omständigheterna.

Nu har jag precis fixat mina om man nu kan kalla det naglar? får inte ha mina älskade långa längre nu när jag jobbar igen.. men dem kan i af se fräsha ut så! Blev ett lätt litet rosa nagellack från isadora (får ha de på jobbet då det inte syns!) Sen finns ju lösnaglar att köpa när de blir utgång eller något dylikt.

För övrigt idag satt jag och tog en titt på min ekonomi. Hoppas verkligen att mina pengar kommer ifrån the phone house denna månad så att jag blir helt kvitt med skulden till mamma! Huvudsaken är ju att alla pengar ligger där när studenten är i farten men tycker inte om att vara skyldig.

Haha kom och tänka på en sak jag inte kan berätta förlåt verkligen men gissses jaa ska bli kul flickor ;D

God natt alla sötnosar hoppas ni haft en trevlig och behaglig helg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback