haft en grym start på veckan

Hejsan!
Har varit grymt duktig denna vecka! Eller okej de är väl ändå bara tisdag hehe men dem jobbigaste dagarna i skolan är nu avklarade! Idag var jag där ända till halv 4, tror jag aldirg varit det faktiskt?.. hehe i af så är jag grymt trött nu! Har verkligen lust att ta sovmorgon imorgon som jag egentligen har men har som sagt tandläkar tid. Mindre kul!

Efter skolan var tog jag en fika med timpus! Grymt trevligt saknat min lilla tim =)) Annars har jag faktiskt suttit hemma och pluggat matte och kirrat käk. Så nu sitter jag här efter att ha sätt på Gossip girl. Bara jag som tycker att det inte är så bra? Men har hört att serien börjar segt men blir bättre.. Men jag föredrar nog serier som criminal minds / navy cis etc eller varöfr inte två och en halv män? haha såå himla kul =D självklart har jag som de flesta sätt alla sex and the city avsnitt men de är bara helt älskvärt!

Nej tänkte faktiskt ta en dusch och sedan bädda ner mig så att jag somnar runt midnatt i af

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: precis, det är asbra att vi gör det ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback