Kiss and make up

Hejsan!

Nu är jag hemma =D klarade kursen gallant och fick 4 fel (av 50 frågor) vilket var helt ok? nja kanske inte i en överblick men med tanke på att jag verkligen inte kunde ett smack innan jag gick dit som alla andra =D så jag antar att jag får vara nöjd så länge jag kan (A) haha! Alex (min chef) kommer inte bli glad men men . . överlever gör jag ju!

Så annat har jag väl inte gjort idag? svängde förbi jobbet med alla papper för sånt är inte jag bra på att behålla! Funderar på att ta en tripp till stan kanske? hmm de återstår att se! Så trött så att de finns inte detta var mycket värre än skolan dock tusengånger intressantare haha!

Har ni haft en trevlig dag då? något kul som händer er som studerar och har lov nu kanske?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback