Sjukling

Hejsan, haft en trevlig dag?

Det har jag nästan. Den började lite halvdant med försovningen men väl efter en dunder frukost var jag på strålande humör igen! Vilket varade till klockan tre ungefär då började huvudvärken och febern komma. Ringde mamma och bad henne hämta mig från skolan hon var nämligen ledig idag. Halv 5 kommer hon i af dit och jag slänger mig bums i säng när jag kommit hem!

Vakna för ett par timmar sedan mår verkligen inte bra! Vilket är jättedumt då vi har test imorgon.. måste måste måste ta mig dit! Och det är inte så att jag kan skippa någon lektion heller för jag måste gå på första vilket resulterar i att jag måste upp vid 6! Jag måste på mitten lektionen vilket resulterar i att jag inte hinner hem och sova ett par timmar samt jag måste på sista. Så blir lång dag för mig imorgon med denna förkyldning.

Någon som vet hur man bygger upp sitt imunförsvar? för mitt tycks vara helt borta!

Men snart kommer ju den efterlängtade helgen, GRYMT skönt. Ska inte göra någonting. Vet att jag hade hundra saker planerat men jag vill bli frisk också :))

Så nu tänkte jag sätta mig och plugga inför testet, eller åtminstonde se vad det handlar om =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://annagotland.webblogg.se/
Tack för tipsen :)
Gud vad kul att du funderar på Gotland, och visst är det ganska dött, det beror helt på vilket umgänge man får, och som du kan ju gå ut på krogen. Skolan här är verkligen jättefin så jag tycker att det är en bra idé, våren på gotland är helt underbar, vi har knappt någon snö, det blåser väldigt mkt dock, eftersom det är en öppen ö :P
Har du varit här på sommaren? :)

2008-02-21 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback