valentines day!


image239Can you pleas be my valentine? Fråga sig själv kanske? jag har aldrig varit något utav dem här flickorna som förväntar sig rosblad och stearinljus i hela rummet utan NEJ skippa allt shit å bara ha typ galet mys istället? Och killar snälla rara söta urgulliga! Fråga inte om en första dejt på denna dag då blir jag och säkert(?) många fler tjejer vettskrämda.

Fast de är ju gulligt.. ändå på något sätt. Sjävlklart är det heeeelt underbart att bli uppvaktad men den som uppvaktar mig får räkna med en hel del skratt! hehe iförsig skrattar jag alltid så kanske inte något nytt =D men jag har alltid tyckt denna dag varit överdriven. Men  man kanske lär sig tycka om den?.. hmm kanske har något med någon viss mognad att göra som jag ännu inte fått!

Jag ska i af fira den med en god matbit och ett glas vin (+ eventuellt några fler, ledig fredag). Ska bli hur mysigt som helst :) innan de ska jag förresten bowla imorgon också! Med Eleonor och fan va jag ska vinna so watch out =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback