Vänner för livet

Jag bara älskar mina vänner så otroligt mycket. Spelar ingen som helst roll i hur jag mår - uppåt eller neråt jag är alltid som lyckligast när jag är med dem. Min familj bestående av mamma bror och mormor tillhör faktiskt i min kategori vänner.

image240Skulle läsa lite om abort och kom på att mickan hade skrivit ett suveränt inlägg om de för något år sedan så började leta. Tog ett tag haha! Men jag fann det. I samband med mitt sökande hittade jag denna otroligt fina bild. Älskar den. Kanske just för att den verkligen symboliserar en del av vad jag känner i hennes närhet? jo lycka.




Bilden är ifrån 05 skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, ja det är det som är problemet.
Jag äter kanske lunch och kvällsmat.
Ibland bara lunch.

Postat av: T`

Godnatt, sov gott =)

2008-02-24 @ 23:50:53
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback