you´re wonderful

Verkar som att blogg.se verkar fungera liiite bättre nu eller vad säger ni? hehe :) Tänkte börja med att berätta om att jag försovit mig idag shit blir verkligen till att köpa en väckarklocka när jag är i stan imorgon haha! Tänkte sätta mig ner och plugga lite faktiskt! Måste komma ikapp så att jag verkligen klarar godkänt gränsen på allt nu :D

För ni vet, USA WIHO :D så hypad att de inte finns! Möte på söndag och vet ni mer vad som hänt? ska på intervju i april är såå sjukt nervös. De är två månader kvar och jag kan knappt bärga mig! vad ska jg ha på mig osv - nej men ska bli hur kul som helst faktiskt!

Och på onsdag nu som kommer så börjar övningskörningen :) ska bli jätte kul faktiskt! vill bara ge mig ut på vägarna och köra heeeelt själv. Ska försöka kirra kortet så fort som möjligt i af försöka ha de till Juni :) då har jag ju tre och en halv månad på mig det bör man väl klara? :)

Nej nu måste jag göra lite food och kaffe så att jag orkar plugga :)

puss

Kommentarer
Postat av: Fia

Alla koncentrar sig på sitt lagprogram skulle jag gissa. Det är ju inte för att vi inte kan direkt om du förstår vad jag menar ;) Asså vi är ju grymma (inte vi dåra utan dom som kan, haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback