bara för att du är söt

Hejsan!

Har inte kunnat skriva då jag har haft fullt upp! Som sagt fyllde Robban 22 i fredags. Firade det på Olearys i haninge med middag och party! Dem har världens godaste ceasarsallad som ni bara måste prova hehe =) I lördags jobbade jag, det var helt okej :) kändes lite konsigt men kul att träffa alex igen! Ska bli intressant när allting börja komma igång. Efter det åkte jag hem där jag möttes av en massa vänner till min bror han skulle tydligen ha middag haha! Han fyllde ju 20 i måndags. Drack lite redbull vodka och rö vin :) mumsigt värre! Sen bar det av till nacka =) Skulle nämligen bowla med adam, Thomas och så var de nån tjej haha jag och minne!

I af det var grymt kul och mys ;) Kom väl hem idag runt 4 men har försökt plugga lite annars bara slappat och varit hemma hos michamela!

Nu däremot lockar sängen något ska nämligen upp om 5 timmar så :P hehe!! Hoppas att ni haft lika underbar helg som jag =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback