ett leende som får en att smälta

Hejsan!

Vet ni jag mår sååå bra :) nej men känner mig verkligen på topp nu! Hur stressad som helst dock både från skola och jobb (håller nämligen på att utbilda mig på jobbet också så har som "skola" vissa dagar där också haha) Men iaf annars leker livet och jag är på TOPP!

Idag får jag se vad som händer :) har varit riktigt duktig denna vecka bara missat en dag i plugget :) vilket var onsdag = en lektion så! I övrigt denna vecka så har jag inte gjort så mycket :) var hos A i söndags och igår :) annars vare film hos T i måndags med N och A :) riktigt mys alltså!

Imorgon fyller Robban år! wihoo de ska firas :D blir nog chaplins - middag och party! Efter det blir de bums i sängen för att sedan jobba klockan 10 på lörda g=) ska bli kul! Grymt kul :D hihi

Nu ska jag däremot duscha/bada för att inte somna haha :P är grymt trött. Blir nog till att plugga lite efter eller dylikt :) annars får man se vad som händer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback