I wont let you down

HEJSAN!

Såååå irreterad nu så det finns inte!! I af skrev ett såååå långt inlägg haha och allt försvann :) men men! Jag har som sagt varit på förhör idag - gick väl bra? .. Utredaren var dunder söt! hehe =) Annars så försov jag ju mig som jag har ångest över.. måste verkligen komma upp imorgon!

Efter förhöret blev de en liten gång igenom gina i slussen! Hittade väl några fina tröjjor men skippade att köpa någe. Det var ändå inget jag ville ha nu utan om typ drygt 5 månader? alltså till sommaren. Så jag orakde inte köpa de nu =) Sen blev det hem till mickan där det snackades en MASSA haha =) sen popcorn, cola och film. Vi såg när mörkret faller. Grymt bra väldigt hemsk dock.. men ja värt att se hundra gånger om =)

Nu tänkte jag faktiskt vara duktig och plguga har en stor uppgift som ska in på måndag så måst ehinna klart!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback