Mysig morgon

Hejsan!

Haft en underbar morgon. Den började redan vid halv 5 då jag vaknade helt oväntat.. haha undrar om ajg har någon mental klocka i huvudet som tickar och ringer för att säga att Home and away börjat?.. I af efter att de slutat kunde jag inte somna om så jag tog mig upp ur sängen redan innan klockan slagit halv 6. Ville som vanligt bara ut i skogen och springa men ja, halv 6 är det ju mörkt så satte mig faktiskt och pluggade i nån timme samt kollade runt allt möjlkigt skvaller på nätet. runt kvart över 8 tog jag mig i af ut i ovädret och sprang - riktigt skönt! första gåången i år :D hihi.

Kom hem för någon dryg halv timme sedan ska träna lite mage nu hade jag tänk.. jag menar beach 08 är snart här!!! :D Efter de blir de ett låååångt bad sedan får jag se. Mat iaf.. sen kanske plugga lite till? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback