that smile..

Hejsan!

Vet ni? Jag har varit grymt seg idag! har inte orkat kliva up ur sängen och jag somnade redan vid 10 slaget igår.. lite halvskumt men men! Nu är jag helvaken i af sen en timme tillbaka :)

Har suttit och letat lägenheter nu ett tag, jag och jessica har nämligen bestämt oss föra tt flytta! Hittade en jättefin trea i solna. Tog bara 20 minuter in till slussen så det var helt ok :) Hoppas bara att vi får den nu. Det var en andrahand :) Men jag vill ju flytta nu så de får duga! haha :) köpa lägenhet får bli efter sommaren.

Ikväll som sagt fyller ju robban 22! Vi ska mötas hos Mickan först sedan dra iväg :) kommer bli dö mys. Imorgon jobbar jag för första gången hihi ska bli riktigt kul om inte intressant.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback