En solig tisdag

Wohooo jag har kört bil för första gången! Och vet ni vad? jag kan starta en bil felfritt!! och rulla framåt men det var fan inte lätt :O mamma gnällde ju hela tiden på att jag trycker på gasen för mkt men men.. man lär sig väl? Hoppas det! haha Trodde dock att jag skulle klara av att ta körkortet innan mitt ex Emil alltså åldersmässigt då men fan de sprack ju.. men men jag hinner ju ta det innan jag fyller 20 i af så slår brorsan ;) hihi

Mer idag så jag har endast solat och badat as mys! Efter det vare lite sovande sen nu tvättar jag. Hemskt kul ......

Tycker att min blogg ser så typ fattig ut på bilder så lägger itne lite gammalt eftersmo att jag är en usel fotograf som aldrig tar bilder =D CIAO



haha jaa ett gott skratt får man i af!
1, jag som liten!
2, bror å söt söta ödlan
3, Jonas W å min bror på deras avslutning i 9an 2004
4, Torkel och jokitalo
5, Jeppe filar naglarna, jag finner alltid bildbevis på bra saker ;D mohahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback