En tredjedel avklarad!

I ett dåligt försök om att lägga in lite sommar bilder iförrgår så lockade sängen mer! Idag hade jag då planerat att lägga in dem men hittade roligare saekr som clocky! Helt amazing jag vaknar ju inte på morgonen eller jo efter mycket om och men och en väldans massa snooze. Så här har vi clocky helt underbar sak som flyr på morgonen tills man hittar honom å stänger av hans irreteradne pipande ljud! LOVE! En annan favorit är Flying alarm!

Kolla vidare ni också på Coolstuff!!

Nej känner mig som en jävla reklamare! haha Fick btw mina första bebiskläder i fredags =) Av jimmi men älskade vän/beror !! Gulliga små sparkdräkter i blåa nyanser samt strumpor!! Inte lång tid kvar en tredjedel är avklarad men känns ju som en evighet! Vill ha min bebis här nu och bara hålla om den hela dagarna å pussa åå va mys de ska bli!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback