hem ljuva hem

Kom hem från jobbet för någon dryg timme sedan men for iväg till konsum för att köpa tråkiga saker som mjölk och diskmedel. Men nu står mamma och gör mat så jag hinner sitta här å slappa lite men tänkte återgå till min älskade bok som jag läser just nu! De är Lisa marklund som skrivit den och den heter Livstid eller något liknande? haha har inte så bra koll inser jag ;)

Idag hände inte mer än att jag slappa fram till 2 då jag for iväg till jobbet. Lite segt men orkade verkligen inte med något.. dock fixade jag mitt abonnemang hos comviq så nu den 8 augusti ska jag be om slutfaktura så slipper jag de (A) men men nog om tråkigheter!

Om man tycker om att räkna ner som ajg gör då ajg inte har något tålamod så är de 21 dagar kvar tills jag får höra min bebis hjärtslag för första gången och som ajg verkligen får det bekräftat att allt är bra med min älskade bebis. Det är 22 dagar kvar till Jag åker till Spanien med Sofia och Maria ! ska bli så skönt med värme och utomlandskulturen.

Vad har ni gjort/ska göra i sommar då? =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback