I´m back ;)

Heeej!!

Min dator som jag har haft i två år återlämnade jag glatt tillbaka till skolan! Så måste köpa en ny =) men nu har jag i af tagit mig an att fixa min brors rum och kopplat in vår stationära dator!!

Men vad har hänt den senaste månaden då? Ja jag tog studenten vilket var SUPER kul =D ska eventuellt tillbaka till skolan i Augusti dock och fixa några betyg (A) haha! Men de löser sig ;) Sedan är jag gravid, alltså jag ska ha barn :) super kul det också. Förväntar mig att föda den 26 januari men man kan inte räkna ut något exakt datum alls och det mer säkra datumet får jag reda på efter ultraljudet som är om 7 veckor :)

Innan det har jag tid om typ 3 veckor? .. livrädd ska ta blodprov vilket jag hatar ber till gud att jag inte svimmar haha!!

Imorgon börjar väl dagen med intervju klockan tre sedan hoppas jag att solen väntar på mig så att jag hinner till flaten en stund i af!! behöver lite färg ;) hihi

Hur har ni haft det så här i början av sommaren? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback