aldrig mera gävle

Heeeeeejsan!!

Då har jag orkat mig in här igen =) har varit lite slö de senaste dagarna sovit 13 timmar i snitt varje "dygn" ja mina dygn har ju varit lite skumma men men =)

Började i tisdags försökte börja plugga gick åt helvette =) så gjorde ett nytt försök under onsdagen! blev klar =) nästna!! haha gav upp och åkte till min underbara pojkvän! Väl på torsdagen bar det av till gävle! MEN lika fort hem igen för han låg på sjukan och blev frisk men svimmade strax efter igen och blev inlagd jättekul? NEJ FYFAN!! inte med sveriges väder. Mötte dock en del intressanta personer var av en trodde att lizzan skulle sno hans datamus(?) .. yeye nästa människor vi mötte måste ha haft något fel för han tog på min fötter :O .. alltså som om de vore ngåot annat så jag blidde sur =) men var ju tuvngen att vara liiite trevlig i af så blev något i likhet med att sprattla på fötterna och han förstod att mig rör man icke =D nice!!

I af runt 7 skulle han komma och hämta oss då på gävla staiton väl vid halv 9 förstod vi alla tre att han skulle vara kvar så vi börja med smirnoff ice. Strax därpå gick vi över till den älskade tequilan! Insåg väl därefter att vi kommer inte hem ikväll =D yeeeeey... första tåget går 09.55...

väl vid 3 dagen efter är jag hemma och vet ni vad? jag njööööööööt!! gisses va skön min säng var =D



PS; jag får inte ladda upp bilder på lizzus så ni får njuta av två på mig =D och på deras hel coola konsum skylt från typ 80 talet?..


Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Hhaha, jag fotar på den sidan nästa gång, jag lovar! Haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback