allting har ett lyckligt slut

Jag saknar dig, det gör jag. Men du har det bra :) och allting löser sig. Vi ses igen om ett tag ingen vet när men ja vi ses :) inget farväl bara "vi ses"

Så himla fint på begravningen idag alla liljekonvaljerna som låg på din kista haha tankarna gick tillbaka till barnsbenen. När vi var på landet och kunde stå timmar i skogen och plocka de finaste. Kom hem till mormor när vi kände att solen börjat gå ner - lagom till middagen!

Var även kul att se gamla ansikten, min moster så söt! haha förut var du vet nu var du lika rund som lång =D så jävla söt! Sen nole!! gud min morbror som jag kallade honom när jag var liten :) Lyckan steg hur högt som helst när jag såg dig där var så skönt att ha ditt stöd. Sedan ronald och allihopa ja var så himla kul och gud så trevligt vi hade i sorgen. Även anette min kusin kom dit inte träffat dig på ja gud vet hur många år? Hon hade en ny kille riktig trevlig sådan! Dock slapp jag inte sportsnacket haha! Råkade sätta mig med alla män från släkten.. men inte klagar jag då slipper man allt "tjej snack" haha jag är lite konstigt ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback