Kaffe & bullar!

Neej jag ska inte fika jag ska plugga! heeelt inte kul. Har suttit nu och försökt börja i 2 timmar går inte något vidare.. Men msåte bli klar tills imrogon så lär väl sitta här hela natten :) Lite halvseg har jobbat idag också. Men nu är jag ledig :D ända till den 29! Imorgon ska jag tvätta... jätte kul. haha sen packa de jag ska ha med mig. Senare på kvällskvisten åker jag hem till min baby och sover :)

Torsdagen leder till att åka hem från älsklingen för att hämta alla saker sedan direkt till stan å käka lite på jobbet innan tåget går ;) åå så jag kommer sakna min baby :O !! men han har lovat att jag ska få låna en tröjja som luktar honom i af (A) hih

Nog om det har ni haft en bra början på en sån här vecka. Ni som går i skolan har ju bara 3 och en halv dag i skolan och en del som jobbar har även det :)) jag också :D haha skulle inte haft eller jo i skolan men hade säkerligen jobbat om jag inte skulle ivåäg :))

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback