Onsdag, mys

Hejsan!

Så var onsdagen nästan slut. Eller i af halva dagen :) Blev en tripp till N igår så sov kvar dära :) blev film och mys ;) hihi :) sen idag har jag bara varit i skolan någon halvtimma kanske? ja ni vet min otroligt seriösa skola.. haha! men jag gnäller inte ;) har redan så himla mycket att ta igen och har inte ens tre månader på mig så väldigt stressad är jag :) men de löser sig ;) hihi

Ska snart iväg till jobbet och prata lite jobbtider och lite annat med Alex :) sedan blir det stan med Jessica vi ska biljarda och dricka bärs! MUMS =D Sen blir det väl bums i säng? Ska upp vid halv 7.. mindre kul. Fick även mina skor idag =D jätte sköna och grymt snygga! helt kär :) dem skorna jag ska träna i är grymt sköna =D vilket var jätte nice. Dock inte så fina haha :P men dem funkar :) Måste bara köpa sport-bh och ja vad heter de? .. sånt man har vid vristerna haha :P som trycker åt typ.. Har ju för svaga vrister eller främst höger fot men även vänster kan krångla så. Kan vara jobbigt att vricka fötterna hela tiden när man ska sriinga eller dylikt.. =D

image246image247

Har även hittat en jättefin svartklänning från Gojane.com som jag funderar att köpa?..

image248

Kommentarer
Postat av: lisette

mkt fint :) men du får inte beställa något därifrån förens nästa månad :D du vet de är körigt med ekonomin för tillfället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback