trött och hungrig

Hejsan! Har sovit typ öhm hela dagen? blev väldigt sent i går :/ och jag kan ju inte påstå att jag sov något natten till lördag heller ;) men jag får väl skylla mig själv.. Har ni haft en bra helg då? Min har bara varit hel mys :) lite halv konstigt inlägg igår kanske öhm.. haha! Det är jag och Eleonor :) tog igår med Lisettes webbkamera men ända bilden jag har på håret så :P de är kortare i nacken men längre fram =D tycker ni att det var fint?

Pussar




HAHA En vän skriver till mig "melle han försökte kyssa mig typ 10 ggr, han är fan halva mig!!!" Första konverstationen lyder såhär;

Han: Kyss mig
Hon: Neej
Han: Varför :S
Hon: För att jag inte vill
Han: Ja de var ju en bra annledning..

Ändå gav han inte upp? hmm ja killar ni är ju öhm.. charmiga ;)

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

brukar du äta kvällsmål?:D

Postat av: Dress Like a Princess

god natt :)

2008-03-02 @ 23:23:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: T`

Godmorgon på dig o,
Jaa jag har haft en supertrevlig kväll faktiskt =) själv då ?? =)
ha en bra måndag !

2008-03-03 @ 08:40:32
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback