God morgon!

Nu har jag äntligen tagit mig upp efter utekvällen igår! Haha jag är sååå dålig med pengar tog nämligen inte ut några så betala på kortet hela tiden vilket slutade upp med att jag hade spenderat 1480 kronor kul? NEJ!!! haha blir att ta de lugnt på lizzans skiva så att jag orkar med studentlunch och dylikt på onsdag samt min fucking student på torsdag!! FÖRSTÅR NI TRE DAGAR =D happiness!!

Mer om skolan så är jag ännu inte klar, tänkte bli klar idag så att jag bara har 2 prov och 2 redovisningar imorgon. Sen är jag klar med ALLT förutom matten.. får se om jag orkar fixa den skulle vara bra antar jag men aa :) hihi

Går dagen var ändå värd pengarna då lilla Toni var glad för en stund och den spenderades med madde och min pojke =D Började med en sommarsallad som innehöll sallad, lax och hovmästarsås samt en flaska vin!

Slutade med X antal drinkar, shotts och MASSA prat  haha! Men trevligt var de så jag gnäller inte har bara liiite ångest men jag överlever =) skulle säkerligen ändå spenderat dem pengarna på skräpmat så antar att de var bra att de gick åt alkohol istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback