Al Qaida

Haha måste börja med att berätta om min mammas otroligt intressanta uttryck!

Nedanför oss har de för ja, 5år sedan startat någon form utav grundskola. Den är belägen i gamla dagislokaler och ja för att uttrycka mig ltie finare så är det endast konstigt folk som går i den skolan! Eller inte konstigt men jag har dock aldrig sätt en enda svensk komma ut därifrån vilket känns lite otäckt när jag bor i Sverige? Nåja väl idag så stod det drygt 4 minibussar och kanske 3 -4 personbilar parkerade längst vår lilla väg och jag säger direkt "vafan måste varje unge ha en bil eller vad är det frågan om" mamma skrattar till och vi går vidare.

Väl när vi kommit runt hörnet för att komma in på vår gård säger mamma "men tänk om det kommer på uppdrag granskning om typ fem år att de har bedrivits al Qaida läger där nere" hahaha gud så jag skratta det är faktiskt lite roligare än det låter (A) samt att man har faktiskt aldrig hört ett barn därifrån tala svenska äns =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback