Äntligen hemma!

Ja så himla skönt att sitta ner och bara ta det lungt. Blev till att möta mamma i sköndal direkt efter jobbet där jag varit i ett flertal timmar. Men så mysig personal det var som jobbade tror att min mormor kommer trivas gallant =) Sedan är det perfekt promenad avstånd till henne snart när våren rullar in!

Mamma och min braiga morbror hittade också min älskade tavla som jag saknat så nu ska vi stjäla hem den till oss utan resten av släktens vetskap ;) men det är faktiskt min och morfars tavla så säger dem någe får dem en propp (A) hihi!!

Nu ska jag göra mig lite soppa tänkte jag och sedan blir det till att möta Maria och en sväng ner på piloten! Vara lite sociala och imorgon följer Ikea och ännu mer möblering hos mormor =) Ska även sätta upp julgardiner dära då det kändes onödigt att vi skulle hitta ett par permanenta som hon ska ha, tycker faktiskt att det är hennes val hur hon vill inreda ;)

Vad ska ni göra under helgen? =)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback