Ego

Ont i varje del utav kroppen, snuvig och hängig. Säg inte att jag ska bli sjuk igen?
Har hur som fått min älskade dusch och ska strax inta sängen är verkligen helt slut. Sitter och dricker julmust för tillfället å gud så mumsigt det är (A)

Men ska till BM imorgon i af och kolla alla värden osv, ja vanliga grav-kontrollen. Eller hoppas jag i af.. men vi har inte så mycket att göra nu på jobbet så borde kunna gå 2 timmar tidigare!

Känner att detta inlägg blir lite rörigt men ajg är verkligen slut i hela mig tillochmed huvudet (A) haha! Nåja vet inte riktigt hur allt formuleras men hoppas ni står ut (A) Bjuder som avslutning på en bild utav mig själv för att vara sådär extremt ego =)


God natt

Kommentarer
Postat av: Maria

:D verkligen, to me? :$:)

Postat av: Caroline

Det är synd att det faktiskt är som du säger, och jag hatar det - riktigt jävla mycket.

Ta som (ett dock ganska löjligt) exempel på diskussionen runt namnet "negerbollar", varför är DET rasistiskt när man säger tex Vitlök?

Skulle kunna gå in djupare på det här, men då blir man kallad rasist och säkert hotad till livet, och det orkar man inte med en tisdagnatt som denna.



Fan va nice, ska funta på det!! I'll let u know!



Kramar!

2008-11-12 @ 01:01:06
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

sluuta du skrämmer mig när du säger så, Michaela och jag har inte börjat än :(

2008-11-12 @ 15:51:45
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Maria

ge ut mitt nr till vem som helst :D:P

haha jag är så redo för en intervju, vet exakt vad jag ska säga :P <3

2008-11-12 @ 16:36:26
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback