Hopplösa relationer

Har ni haft en bra jobb vecka gott folk?

Idag har jag inte hunnit med mer än att jobba och tvätta en maskin, eller ja den är ju inte klar än men typ =P ska snart hänga tvätt och plocka undan en massa för att sedan damsuga och skura. Mitt i allt lär mamma komma hem och då blir det till att köra bil =)) gud så det ska bli trevlans!

Ikväll vet jag dock inte vad som händer. Skulle träffat jocke eller nja var väl itne sådär jätte bestämt men jag kommer nog inte orka mig in till stan ikväll är dundertrött! Så blir nog till att ringa någon här i närheten och flörta hem den till mig istället =D hihi eller så kliver jag ner på piloten en snabbis och är lite social å käkar vitlöksbröd (A) hihi

Imorgon ska jag nog städa lite till eller finslipa kanske man ska säga? Sen måste jag till farsta och byta en julklapp å när jag ändå är där ute tänkte jag hälsa på mormor =)

Vad har ni planerat i helgen?
Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tar tillbaka det jag sa att jag skulle göra idag, orkade inte träna eller plugga, har tittat på one tree hill istälet.

Om du inte har någgot för dig kan vi "hänga" :P

fast du kanske ska träffa jocke..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback