"I have to be honest, I miss u"

Så var jag hemma igen =) Körningen gick som vanligt gallant ;) haha mamma är lite rädd bara när jag gasar på speciellt då det var is där vi körde men men inga krockar än så!

Efter Farsta så ville jag å mamma ha indisk mat så vi for iväg till Heron City där vi vet att den är helt ok å beställde med oss hem så nu sitter jag helt mätt å väntar på att lite folk ska komma hem från jobb etc så jag får veta lite planer ikväll ;) jag måste dock städa.. min bror har rivit ur hela hans rum och behöver möbleringshjälp! Kul att han inte kunde tagit det imorgon? haha jaja bara att byta om å fixa =))

Random pics från 2004!; ENJOY



Vad ska ni göra en kväll som denna? =) Kramar

Kommentarer
Postat av: Lejla

OMG! VILKEN BILD, ja känner inte igen mig!!!!! shit va långt hår jag hade! :O haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback