Insider

Såg Bianca på insider! inte träffat henne på flera år men gud så söt hon blivit =) Dock var det under tråkiga omständigheter som hon var med i programmet och jag skäms åter igen åt socialen för de verkar fan inte kunna sköta sitt jobb som man ska! USCH vad jag har lust att börja jobba svart ibland bara för att socialen ändå inte vet hur de ska sköta våra skattepengar.

Jag märker i af att jag ska vara glad som har min mamma som gärna tar emot mig och min lilla älskling som kommer snart! Vet inte alls vad jag skulle göra ifall hon inte gjorde det. Eller jo visst min mormors lya står ju tom men ändå. Tur har jag i af!


Kommentarer
Postat av: Maria

ojoj fy fan va skönt, jag börjar 20 över ett imorgon så det bli en sovmorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback