Jul, jul, strålande jul?

Hej svejs =D

Idag vaknade jag med strålande humör.. eller nästan haha =D blev väckt utav timpus men jag tänkte "JAG SKA SOVA" så orkade inte ens svara men måste ta å ringa honom sen. P g a massor utav annledningar som jag inte orkar gå in på. Nåja!

Har som vanligt ätit risgrynsgröt till frulle å ett glas julmust =) Snatr är det shopping som gäller. Satte min gräns på 2000 nu - jag har verkligen problem gällande julklappsshopping! Även fast jag bara köper till två personer så överstiger jag alltid en normal budget men jag ÄLSKAR julen och att få ge så mycket jag bara vill utan att någon äns lägger märke till det. Helt underbart =)) 

Underbaraste julen var nog i vega 2002 tror jag att det var. Å så mysigt vi hade det och allting var helt perfekt. Var hos pappa tillsammans med hela släkten och alla kom överens. Vi "barn" hade snöbollskrig då det var en meter snö. Så jävla mysigt. Fick min första digitalkamera den julen också =) Haha den var säkert jätte dålig om man jämför med utvecklingen nu men ändå gick den på en massa tusenlappar! Tog bara något halvår innan jag dock blev bestulen på den å vet ni hur mycket jag saknar den? Den var så jag. Grå metall med ljusblå detaljer å så var den tjock haha =D så söt!

Nåja ska åka om 40 minuter nu så bör ju hitta bra kläder =)



KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh, jag kommer ihåg! Var det verkligen så länge sen?! Vill tillbaka!!!

Postat av: erika

okej gud så roligt! jag ska till idol live den 28 novemeber.

jag går inte i skolan just nu mår inte bra.

men jag kanske ska gå media :)

vad ska du sälja under finalen då? :D

2008-11-08 @ 11:36:58
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback