Segt med kort helg!

Efter en tripp på en mini-julmarknad och fika hos mormor så blev det hem igen! Har varit helt slut hela dagen och städa vinden var inte det som lockade mest. Men lite gjorde vi i af och mycket kläder slängdes så duktiga var vi nog ;)

Väl hemma igen gjorde mamma varm choklad väldans efterlängtat ;) hihi sedan har jag bara suttit i soffan och degat med min bror å hans vänner. Killar i 20års åldern tänker öhm.. lite speciellt kan vi väl säga? haha jaja mycket skratt blev det i af =D

Snart ska jag ta mig iväg till affären sedan blir det matlagning =) Kvällen bjuder på mango chutney ;) väldans mumsigt! Sen tänkte jag även slå Maria en pling och se vad hon ska göra efter att hon hållt discot för barnen!

Jag vill ha mer helg, två dagar är alldeles för kort! Satt å tänkte nyss "jag hoppas att det är fredag idag" tills jag insåg att jag fick ju faktiskt sova imorse ..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback