Shopping

Hittade jätte söta plagg när jag tog en snabbtripp genom stan. Skulle ju kolla på jackan min bror hittat nu återstår bara att han ska testa den så jag vet vilken storlek han ska ha .. sedan om han får den har jag inte bestämt än ;) haha! Nej men känns så typiskt att bara köpa saker som står på önskelistan?..



Var det inte jättesött? Finns i baby storlekar så funderar på att köpa det! Dock tror jag inte den kommer kunna ha mössan direkt utan kommer ju få köpa någon mini i lätt bomull för hemresan också. Men dressen kan funka, eller vi får hoppas det! Den kommer ju ändå att drukna i alla kläder så =))

Gick jättebra på övningskörningen igår förresten =) Blir nog ut på vägarna nu i veckan var ju himlans trist att köra på parkeringen bara =P tyckte inte man lärde sig så mycket.


Kommentarer
Postat av: Michaela

är du säker på att du tycker den är fin? :D

jag måste följa med när du shoppar bebiskläder gumman :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback