Sick of being at home

Jag hatar hur du får mig att verka så känslosam.
Det är de små sakerna som sitter fastbränt inuti mitt huvud och gnager. Det är dem jag inte kan glömma. Så som att du lärde mig hur man öppnade en ny tab på internetfönstret? Menar löjligt men sant.

Min bror kom hem idag med två par as snygga pjucks från aa vare nu heter haha! Men de är i af nå place med utförsäljning på designskor å jag som är PANK? Nåja de har ju deras "riktiga" utförsäljning i början av december får ta mig dit då i af =) Menar han hittade ett par så snygga och UNIKA vilket jag älskar, två par skor för under tusenlappen. Det kallar jag kap!

Är även sjuk. Eller nja skulle nog inte kallat det sjuk om de nu inte vore så att jag är gravid .. Men barnmorskan har sagt åt mig att lyssna på kroppen så de är det jag gör - legat hemma hela dagen! Och då menar jag verkligen legat. Inte rört en fena förutom att kirra frukost 18 ggr.. Men imorgon vill jag jobba men det är nog bättre om jag stannar hemma. För att lyssna på kroppen för en gångs skull. Har ju ändå typ feber eller känner mig helt varm.. Men blä att vara hemma är trist och för att inte tala om hur lång tråkigt de är! Tur att jag har min älskade las vegas box i af =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! aha okej, hoppas du blir frisk snart!! Tack! och nej det är min pojkväns son, alltså min lilla styvson :) !



En fråga; när du berättade att du var gravid, upplevde du att dina vänner slutade umgås med dig, eller står dom alla kvar vid din sida?



:) ha en bra kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback