Snö idag precis som jag förutspått ;)

Åå så möra mina ben är haha skulle behöva ha ledig flera veckor =)) men dröjjer ju inte alls länge, för att vara exakt 10 veckor tills dess att jag får ha ledigt 54 veckor. Om ni frågar mig nu ska det bli mysigt och dunder skönt men tror även ifall de är en lung plutt så måste jag iväg hela tiden och göra saker. Vet hur jag kan bli efter för många hemma kvällar haha!

Kameran följde däremot inte med idg, men har bilder på mobilen vilket inte är de bästa men dem får duga! Dock senare jag är hungrig och tänkte faktiskt bege mig till soffan å agera soffpotatis =)

Tavlan står också så fint i mitt rum =) Ska slipa upp ramen bara å måla ett tunt lager i vitt så man fortfarande ser träet igenom sedan sandpappra lite för att få denna "old" feeling =) Blir nog bra =) när jag väl tar tag i det vill säga (A) men dröjjer nog ett halvår innan den sätts upp på väggen. Den ska upp i min brors rum har jag tänkt än så länge, vi ska ju byta rum när bebisen ska börja sova själv då mitt rum är för litet. Vilket jag egentligen inte vill men vill ju sova i samma rum som min älskling så!

Haft en trevlig helg?

Kramar


Kommentarer
Postat av: Maria

sak samma, jag och sofia kanske hörde dig fel, men jag sa också den 16 för jag sa två dagar efter sofia. Vi vann båda istället:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback