Söndags shopping

Hade inga planer alls på att shoppa när jag kom till Farsta skulle bara byta en julklapp mot en mindre då jag insåg att den kommer vara på tok för stor! Men kom ändå hem med både mössa och vantar =) Tack vare mickan då (A) haha! Min sötnos jobbar nämligen på InterSport så fick dem för ett väldans bra pris =) rabatter är mums ;)



Det "vanliga" priset är även det billigt. 200:- för båda två, går såklart att köpa separat!

Nu ska jag strax ta reda på kläderna på sängen. Tror mamma möjligtvist har städat? Hade massor med saker på sängen som jag trodde låg i garderoben haha noll koll. Hur som är de säkert bara smuts så går fort att ta reda på ;) Efter det ska jag lära mig hur vår älskade tvättmaskin fungerar. För den funkar, är det inte bara för härligt? Aldrig mera tvättstugan!

Å så bra allt är just nu. Egentligen inte men det blir vad man gör det till, inte sant? Och just nu har jag lärt mig att se det ljusa i livet och det är de som jag lägger ner energi på. Blir det ett problem ser jag det som en utmaning, något att lösa. Ska försöka fortsätta på samma spår nu men ibland är det svårt men det får bli svårt! Man får bryta ihop i mammas famn och gråta hur länge man vill. Bara man tar sig upp och står på sina ben igen och vågar möta världen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

fett mysiga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback